Regulamin

Szanowni Państwo, mamy nadzieję, że za pomocą poniższego regulaminu zapewnimy Państwu pełne zadowolenie i komfort wypoczynku.

Regulamin obowiązujący w ośrodku „ARKADIA”

1. Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłacenie zadatku w wysokości 30% kosztów pobytu.. Brak wpłaty w ciągu 48 godzin spowoduje unieważnienie rezerwacji. Resztę należności za zamówiony pobyt pobieramy w dniu przyjazdu. Cena za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.

2. Dopłata za dodatkową osobę (50 zł/ doba)

3. Do każdego pobytu doliczana jest opłata w wysokości 3,20 zł/osobodzień, ustanowiona przez gminę Mielno na rok 2023.

4. Ośrodek przyjmuje gości ze zwierzętami (dopłata 40 zł/doba)

5. Energia elektryczna: pierwsze 5 kWh/doba - darmowe. Każda kolejna 1 kWh - 2 zł.

6. Za skrócony pobyt Ośrodek nie przewiduje zwrotu należności.

7. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu ośrodka.

8. Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.

9. Dla komfortu wypoczywających cisza nocna obowiązuje w godzinach 23.00-7.00.

10. W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 400 zł na poczet zabezpieczenia na wypadek uszkodzenia sprzętu będącego na wyposażeniu domków. Należy niezwłoczne powiadamiać właścicieli o powstałych szkodach czy awariach.

11. Wynajmujący ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń technicznych powstałych z winy osób wynajmujących oraz osób odwiedzających. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.

12. Zabrania się używania otwartego ognia, palenia tytoniu, świeczek, używania urządzeń typu grill elektryczny oraz smażenia ryb w domkach. Domki są ogrzewane. Stosowanie dodatkowych grzejników, termowentylatorów, grzejników elektrycznych dozwolone jest tylko za zgodą osoby zarządzającej obiektem po uprzednim sprawdzeniu stanu technicznego.  
Złamanie tego zakazu będzie skutkować dopłatą w kwocie 300 zł.

13. Nie odpowiadamy za przedmioty wartościowe pozostawione w domkach oraz parkujące samochody na terenie ośrodka.

14. Samochody należy parkować wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking dla naszych gości jest bezpłatny. Przewidziano jedno miejsce parkingowe na domek.

15. Pobyt dodatkowej osoby tylko po uzgodnieniu warunków pobytu z właścicielem.

16. Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności właściciela ośrodka. W zdawanym domku powinny być wyniesione śmieci oraz umyte naczynia.

17. Zabawa dzieci na terenie ośrodka powinna odbywać się wyłącznie pod opieką dorosłych (rodziców lub opiekunów).

18. Osoby postronne nie mogą przebywać na terenie ośrodka.

19. Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli/zarządców obiektu obiektu.

20. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio właścicielowi/zarządcy ośrodka. Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu mogą nie zostać rozpatrzone.

21. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:

  •   będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
  •   które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.

22. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotów kosztów.

23. W przypadku zgubienia klucza do domku, gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 200,00 złotych.

24. Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy, ani wpłaconego zadatku w razie niedotrzymania podanego terminu pobytu lub rezygnacji.

25. Prosimy o wynoszenie śmieci z domków do kontenerów głównych na terenie ośrodka oraz o przestrzeganie zasad segregacji.

26. W domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.

27. Zabrania się zaśmiecania/zanieczyszczania ośrodka.

28. Nie odpowiadamy za uszkodzenia pojazdów zaparkowanych na terenie ośrodka i innego mienia należącego do gości.

 

REGULAMIN KORZYSTANIA Z URZĄDZENIA „ZJEŻDŻALNIA DMUCHANA”

 

  1. Korzystający z zabawki dmuchanej podporządkowują się pracownikom obsługi urządzenia.

  2. Obiekt przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 3-10 lat (do 40kg) o wzroście maksymalnym 150 cm, chyba że pracownik zdecyduje inaczej.

  3. Osoby małoletnie mogą korzystać z zabawki dmuchanej tylko za zgodą i w obecności rodziców i opiekunów.

  4. Pełną odpowiedzialność za dzieci korzystające z zabawki dmuchanej ponoszą ich rodzice lub opiekunowie.

  5. Na zabawkę dmuchaną mogą wchodzić dzieci w ubraniach pozbawionych ostrych elementów (zamki błyskawiczne, ćwieki, spinki do włosów itp.) Obsługa może prosić o zdjęcie takiej części garderoby lub odmówić wstępu na zabawkę.

  6. Dziecko korzystające z zabawki dmuchanej powinno zdjąć okulary, wisiorki, i naszyjniki (lub schować je pod bluzkę). Pierścionki, zegarki, telefony komórkowe, odtwarzacze, pieniądze i inne cenne lub ostre przedmioty prosimy pozostawić u rodziców lub opiekunów.

  7. Dziecko korzystające z zabawki dmuchanej musi mieć zdjęte buty i musi mieć założone skarpetki. Zjeżdżanie w rajstopach spowoduje ich zniszczenie, a zabawa boso grozi otarciami. Należy wyjąć z kieszeni wszystkie rzeczy, które podczas zabawy mogą wypaść. Sugerujemy dzieciom ubranie się w lekkie dresy.

  8. Na teren dmuchańca wchodzić można tylko od strony frontowej, niedozwolone jest wspinanie się po ścianach bocznych.

  9. Na dmuchańcu zabronione jest spożywanie jedzenie i napojów lub żucie gumy.

  10. Maksymalna liczba osób przebywających na dmuchańcu to 10 dzieci.

  11. Pracownik strefy może rozdzielić dzieci, by uniknąć zagrożenia niebezpieczeństwa. W przypadku dużego zagęszczenia dzieci, pracownik strefy może dzielić dzieci na grupy i wpuszczać na dmuchańca na określony czas.

  12. Jednocześnie obok siebie mogą zjeżdżać 2 osoby (dotyczy zjeżdżalni).

  13. Zabrania się skakania na zjeżdżalni.

  14. W przypadku silnego wiatru lub dużych opadów atmosferycznych, obsługa ma obowiązek natychmiast zakazać korzystania z dmuchańca. Niezastosowanie się do tego polecenia może grozić poważnymi obrażeniami za które kierownictwo obiektu, zjeżdżalni, placu zabaw nie ponosi odpowiedzialności.

  15. Zabronione jest przebywanie w pobliżu urządzeń napędzających dmuchańca – może to grozić porażeniem elektrycznym.

  16. Za szkody wyrządzone celowo lub nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu lub poleceń pracowników obsługi, odpowiedzialność ponoszą użytkownicy lub w przypadku niepełnoletnich ich opiekunowie.

  17. Obiekt nie odpowiada za ewentualne szkody na zdrowiu lub urazy fizyczne wyrządzone na dmuchańcu lub w jego obszarze.

 

ŻYCZYMY MIŁEJ ZABAWY :)